Veel gestelde vragen

Bestellen


Zijn alle artikelen op voorraad?

Wij vinden het belangrijk dat je snel je bestelling in ontvangst kunt nemen. Wij hebben er daarom bewust voor gekozen om het grootste gedeelte van onze producten vanuit ons eigen magazijn in Veenendaal te leveren. Slechts enkele kwalitatief hoogwaardige artikelen worden direct vanaf de leverancier geleverd. De verwachte levertijden staan bij het artikel vermeld. Als er een artikel toch niet op voorraad is, neem dan gerust contact met ons op om te informeren naar de verwachte levertijd. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik daar nog een artikel aan toevoegen?

Als de bestelling nog niet is verzonden is dat uiteraard mogelijk. Je kunt telefonisch of per email laten weten welk artikel je graag zou willen toevoegen. Wij kijken vervolgens of het artikel op voorraad is en leggen je uit hoe je de bijbetaling kunt doen.

  

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als de bestelling nog niet is verzonden is dat uiteraard mogelijk. Je kunt telefonisch of per email laten weten dat je de bestelling wilt annuleren. Wij zullen het betaalde bedrag weer naar je overmaken.

 

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dat?

Controleer eerst de spambox van je mail om te kijken of de bevestiging daarin terecht is gekomen. Zo niet dan horen wij dat graag. Als wij de bestelling en betaling in goede orde hebben ontvangen kunnen we de bevestiging alsnog naar je toesturen.

 

Ik wil graag met spoed een bestelling laten leveren kan dat?

Wanneer haast is geboden ontvangen wij graag een printscreen van de betaling. Dan kunnen we de bestelling zo spoedig mogelijk versturen.

 

Mijn bestelling heeft de status “backorder” wat houdt dat in?

Een aantal hoogwaardige producten hebben we zelf niet op voorraad. Wanneer één van deze artikelen besteld wordt, plaatsen wij een order bij onze leverancier. Om aan te geven dat een artikel is besteld, maar nog niet is verzonden gebruiken wij de status backorder. Zodra de bestelling vanuit de leverancier is verzonden veranderen wij de status en ontvang je een track en trace code om de levering te kunnen volgen.

  

Betalen


Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Kids Decoshop kan je uit verschillende betaalmogelijkheden kiezen. Zo kun je vooraf betalen met iDEAL, Mistercash of per bankoverschrijving.

  

iDEAL

Je kunt je bestelling vooraf betalen met iDEAL, online via je eigen bank. Dat betekent dat je het gevraagde bedrag voor ontvangst van je bestelling betaalt. Het grote voordeel van iDEAL is dat we de goederen gelijk kunnen leveren nadat de betaling is afgerond.

Zo werkt het:

  1. Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kun je gebruik maken van iDEAL.
  2. Je plaatst je bestelling en je kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
  3. Je wordt doorgeleid naar je eigen internetbankier omgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling.
  4. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Kids Decoshop krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
  5. Als je je e-mailadres opgeeft, ontvang je via e-mail een bevestiging van je betaling.

 

Bankoverschrijving

Bij een bankoverschrijving maak je zelf, na het plaatsen van jouw bestelling, het orderbedrag over op de rekening van Kids Decoshop. Dit kun je doen via een overschrijvingskaart die je bij jouw bankpapieren bewaart of je kunt de betaling in orde maken via tele- of internetbankieren.

Let tijdens het bestelproces goed op, want tijdens de stap waar je voor bankoverschrijving kiest, krijg je alle gegevens die je nodig hebt om het geld over te maken. Bovendien ontvang je een e-mail met daarin jouw betaalgegevens.

  • Totaalbedrag van jouw bestelling (incl. verzendkosten en BTW).
  • Rekeningnummer en naam waar het bedrag op overgeschreven moet worden: 1194.32.579 t.n.v. Kids Decoshop te Veenendaal.
  • Het referentienummer van de betaling

Let op: Het is erg belangrijk dat de referentienummer bij de betaling klopt, anders herkent het systeem jouw betaling niet. Indien je het referentienummer niet kunt vinden, neem dan alsjeblieft contact op met de klantenservice.

 

Internationale Bankoverschrijving

Als je vanuit België met bankoverschrijving wilt betalen, dan selecteer je "Internationale Overboeking". Je moet dan ons BIC en IBAN nummer gebruiken bij de betaling.

Hier volgen onze gegevens:

IBAN: NL37 RABO 0119.4325.79

BIC code: RABONL2U

Ten name van: Kids Decoshop

Plaats: Veenendaal

Betalingen via (Internationale)Bankoverschrijving dienen binnen 14 dagen op onze rekening te worden gestort. Is de betaling na 14 dagen niet binnen dan wordt je order automatisch geannuleerd.

 

Contante betaling

Kom je je bestelling op onze vestiging ophalen dan kun je ook contant te betalen. Op deze manier betaal je geen verzendkosten.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Betalingen via iDEAL worden direct verwerkt. De gemiddelde tijd voor het verwerken van overboekingen is 5 werkdagen. Is je betaling na de bovengenoemde periodes nog niet verwerkt neem dan contact met ons op. We lossen het zo snel mogelijk voor je op.

  

Verzenden


Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzending binnen Nederland worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht:

Bestellingen boven de 50 euro    GRATIS

Bestellingen onder de 50 euro     € 4,95

 

Voor verzending naar België worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht:

Bestellingen boven de 100 euro    GRATIS

Bestellingen boven de 75 euro      € 4,50

Bestellingen onder de 75 euro      € 6,50

 

Leveren jullie ook naar het buitenland?

Ja dat is uiteraard mogelijk. Graag horen wij naar welk land je de bestelling zou willen sturen. Wij zoeken dan voor je uit op welke manier het pakket zo goedkoop mogelijk kan worden verzonden en wat de uiteindelijke verzendkosten zullen zijn.

 

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten afleveren?

Tijdens het bestelproces is het mogelijk om aan te geven dat het pakket op een ander adres moet worden afgeleverd, bijvoorbeeld op het werk. Ook handig wanneer je iemand een cadeau wilt sturen omdat je zelf niet in de buurt woont.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen in het magazijn. Je kunt de bestelling via onze website plaatsen en de mogelijkheid tot afhalen in het magazijn kiezen. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Ophalen kan alleen onder kantoortijden. Wij zorgen er dan voor dat de bestelling voor je klaar wordt gezet en je krijgt hiervan de bevestiging. Mochten er onverhoopt artikelen niet in voorraad zijn dan laten wij dit direct in de bevestiging weten, inclusief de verwachte levertijd.

Afhalen:

Kernreactorstraat 24a in Veenendaal GRATIS

Maandag t/m vrijdag van 9.00 - 18.00 uur

Zaterdag van 9.00 - 13.00 uur

 

Bezorging


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De bestellingen worden verstuurd met PostNL of DPD. Als je op werkdagen voor 15.30 uur besteld, wordt het pakket de eerst volgende werkdag afgeleverd. Op de dag van verzending ontvang je een mail met een track & trace nummer waarmee je de zending kunt volgen. Indien je aanvullende informatie wilt doorgeven voor de aflevering van het pakket (bv. afleveren bij de buren) dan kun je dat tijdens het bestellen aangeven onder het kopje "persoonlijke tekst".

 

Ik heb mijn bestelling in een eerder gebruikte doos geleverd gekregen, hoe kan dat?

Ook Kids Decoshop probeert een bijdrage te leveren aan een beter milieu. Dozen met nieuwe voorraden die wij ontvangen van leveranciers gebruiken wij opnieuw om uw bestelling in te verpakken. Een makkelijke manier om afval her te gebruiken!

 

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, hoe kan dat?

Een aantal hoogwaardige producten hebben we zelf niet op voorraad. Wanneer één van deze artikelen besteld wordt, plaatsen wij een order bij onze leverancier. Deze artikelen worden rechtstreeks vanuit de leverancier naar je toegestuurd. De artikelen die we wel zelf op voorraad hebben sturen we dan apart naar je toe.

 

 

Retourneren


Het door mij bestelde artikel is niet naar wens en wil ik graag terugsturen, kan dat?

Is het bestelde artikel niet wat je ervan verwacht had? Geen probleem. Je kan een bestelling tot veertien dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden terugsturen.

Je kunt het artikel onder de volgende voorwaarden retourneren:

  1. Binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst;
  2. Als het artikel compleet is;
  3. Voor zover redelijkerwijs mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking.

 

Hoe kan ik mijn bestelling het beste retourneren?

  1. Neem contact op via info@kidsdecoshop.nl om te melden dat je een product terug wilt sturen.
  2. Nadat je bij ons gemeld hebt dat je een product wil retourneren ontvang je van ons via e-mail een retourneernummer en instructies.
  3. Nadat Kids Decoshop het product retour heeft ontvangen sturen wij je een ontvangstbevestiging via e-mail.
  4. Wij storten binnen 7 werkdagen na ontvangst van het artikel het bedrag incl. verzendkosten aan je terug op het door u verstrekte rekeningnummer. De kosten van deze retourzending zijn voor eigen rekening.
  5. Ongefrankeerde en zendingen zonder retournummer kunnen wij niet in ontvangst nemen.

Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen hoe kan dit worden opgelost?

Uiteraard proberen we de artikelen zo goed mogelijk te verpakken om beschadigingen te voorkomen maar helaas gebeurd het soms toch. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice via ons e-mailadres service@kidsdecoshop.nl of per telefoon 0318-762855.

Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Wij zullen er voor zorgen dat dit z.s.m. voor je wordt opgelost.

 

 

Klantenservice


Op welke manier kan ik contact met jullie opnemen?

Email:           Stuur een e-mail naar service@kidsdecoshop.nl. Wij zullen je e-mail zo snel mogelijk beantwoorden.

Telefoon:      +31(0)318-762855 

Adres:          Kernreactorstraat 24a, 3903 LG Veenendaal. 

 

Wat zijn de openingstijden?

Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 18.00 uur en zaterdag: 9.00 tot 13.00 uur

 

Is er een showroom waar ik de artikelen zou kunnen bekijken?

Mocht je een artikel graag willen zien dan kun je terecht in onze showroom aan de Kernreactorstraat 24a in Veenendaal. Deze is maandag t/m vrijdag van 9.00 - 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 13.00 geopend.