Service
Heeft u een klacht, vraag, onduidelijkheid of opmerking? Stuur een e-mail naar service@kidsdecoshop.nl. Onze klantenservice neemt binnen 1-2 werkdagen contact met u op!
Wilt u liever een medewerker aan de telefoon? Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0318-762855 en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.
Klachtenafhandeling
Service staat in onze bedrijfspolicy hoog aangeschreven. Maar onze service kan altijd verbeterd worden en daarom horen wij graag uw klacht aan. Als u een klacht heeft, kunt u deze per mail melden op service@kidsdecoshop.nl of door een brief te schrijven naar onderstaand adres.
Als wij de klacht hebben ontvangen, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging en nemen wij uw klacht in behandeling. Uiteraard proberen wij de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Binnen 14 dagen na ontvangst zal uw klacht beantwoord worden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Kids Decoshop bij is aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/
Voor meer informatie over onze klachtenregeling verwijzen wij u onze algemene voorwaarden.
Wij zijn zowel via e-mail als telefonisch bereikbaar op de hieronder genoemde adressen en tijden.
Bereikbaarheid klantenservice
E-mail:
Stuur ons een e-mail naar service@kidsdecoshop.nl
Wij zullen je e-mail zo snel mogelijk beantwoorden.
Telefoon:
Nederland: 0318-762855
Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 18.00 uur
Zaterdag: 9.00 tot 13.00 uur
Showroom (in het pand van Box inn self-storage):
Kernreactorstraat 24a 3903 LG Veenendaal
Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 18.00 uur
Zaterdag: 9.00 tot 13.00 uur
Verdere informatie:
KvK: 30218287
BTW-nr: NL001910862B27