Betalen

Bij Kids Decoshop kan je uit verschillende betaalmogelijkheden kiezen. Zo kun je vooraf betalen met iDEAL, Mistercash of per bankoverschrijving. 

iDEAL


Je kunt je bestelling vooraf betalen met iDEAL, online via je eigen bank. Dat betekent dat je het gevraagde bedrag voor ontvangst van je bestelling betaalt. Het grote voordeel van iDEAL is dat we de goederen gelijk kunnen leveren nadat de betaling is afgerond.

Zo werkt het:

  1. Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kun je gebruik maken van iDEAL.
  2. Je plaatst je bestelling en je kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
  3. Vervolgens kies je voor de bank, waar je bankiert. 
  4. Je wordt doorgeleid naar je eigen bank, waar de betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling.
  5. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Kids Decoshop krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
  6. Als je je e-mailadres opgeeft, ontvang je via e-mail een bevestiging van je betaling.
 

Bancontact / MisterCash


Als je bankiert bij een Belgische bank, dan kun je voor deze betaalmethode kiezen. Betalen met Bancontact/MisterCash is heel eenvoudig en snel. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Zo werkt het:

  1. Wanneer je bankiert bij Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank dan kun je gebruikmaken van Bancontact/MisterCash
  2. Wanneer je kiest om te betalen via Bancontact, word je doorgestuurd naar de online bankomgeving van Bancontact. 
  3. Hier geef je aan of je wilt betalen door online de kaartgegevens in te vullen, of via de app.
  4. Wanneer de betaalrekening gekozen is, hoef je alleen nog je pin in te vullen en de betaling te autoriseren.
  5. Daarna is je betaling gegarandeerd en kan de bestelling direct worden verwerkt.  

 

Creditcard


Indien je in het bezit bent van een geldige Mastercard of Visacard, kun je ook online betalen met een creditcard. 

Zo werkt het:

  1. Je plaatst je bestelling en je kunt vervolgens kiezen om te betalen met Creditcard
  2. Je vult je kaartgegevens in en autoriseert de betaling. 
  3. Kids Decoshop krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
  4. Als je je e-mailadres opgeeft, ontvang je via e-mail een bevestiging van je betaling.
 

(Internationale) Bankoverschrijving


Bij een bankoverschrijving maak je zelf, na het plaatsen van jouw bestelling, het orderbedrag over op de rekening van Kids Decoshop. Dit kun je doen via een overschrijvingskaart die je bij jouw bankpapieren bewaart of je kunt de betaling in orde maken via tele- of internetbankieren.

Unieke betalingsgegevens

Let tijdens het bestelproces goed op, want tijdens de stap waar je voor bankoverschrijving kiest, krijg je alle gegevens die je nodig hebt om het geld over te maken. Bovendien ontvang je een e-mail met daarin jouw betaalgegevens.

  • Totaalbedrag van jouw bestelling (incl. verzendkosten en BTW).
  • Rekeningnummer en naam waar het bedrag op overgeschreven moet worden: NL 37 RABO 0119432579 t.n.v. Kids Decoshop te Veenendaal.
  • Het referentienummer van de betaling

Let op:

Het is erg belangrijk dat de referentienummer bij de betaling klopt, anders herkent het systeem jouw betaling niet. Indien je het referentienummer niet kunt vinden, neem dan alsjeblieft contact op met de klantenservice.

Betalingen via (Internationale) Bankoverschrijving dienen binnen 14 dagen op onze rekening te worden gestort. Is de betaling na 14 dagen niet binnen dan wordt je order automatisch geannuleerd. 

 

Contante betaling


Komt u uw bestelling op onze vestiging ophalen dan kunt u eveneens contant te betalen. Op deze manier betaalt u geen verzendkosten. 

  

Verwerking betalingen


Betalingen via iDEAL worden direct verwerkt. De gemiddelde tijd voor het verwerken van overboekingen is 5 werkdagen. 
 
Is je betaling na de bovengenoemde periodes nog niet verwerkt of klopt er iets niet, neem dan contact met ons op. We lossen het zo snel mogelijk voor je op.

 

Betalingsherinnering


Wanneer je een betalingsherinnering hebt gekregen dan hebben wij voor (het deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van je ontvangen. Het duurt maximaal 5 dagen totdat wij een betaling verwerkt hebben. Als je de betaling langer geleden hebt voldaan, dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice, dat kan telefonisch of per email. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk je bestelnummer te vermelden of bij de hand te houden.

 

Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen?


Indien je een vraag hebt over jouw betalingen of facturen en je kunt het antwoord niet vinden op deze pagina of in jouw account, dan kan je jouw vraag voor een snelle en juiste afhandeling sturen naar info@kidsdecoshop.nl. Vermeldt hierbij alsjeblieft de volgende gegevens:

  1. Het bestel- of factuurnummer
  2. Het betaalde bedrag
  3. De datum van betaling
  4. Het rekeningnummer waarnaar je het bedrag heeft overgemaakt
  5. Het betalingskenmerk dat op jouw afschrift vermeld staat
  6. De door jou gebruikte bankrekening
  7. De naam van de rekeninghouder